Czwarta aplikacja: Kompleksowe rozwiązanie dla branży hotelarskiej
Fourth jest wiodącym dostawcą oprogramowania dla branży hotelarskiej. Fourth App to mobilna brama, która umożliwia dostęp do możliwości Fourth i jego partnerów. Aplikacja ma na celu pomóc w prowadzeniu efektywnego i skutecznego biznesu hotelarskiego, ożywiając procesy niezbędne do osiągnięcia satysfakcji klienta. Aplikacja oferuje również różne aplikacje mobilne, które pomagają w zarządzaniu zasobami ludzkimi, zakupami i rozwiązaniami związanymi z inwentarzem. Fourth App umożliwia pracownikom współpracę, składanie wniosków o urlop, przeglądanie i zarządzanie harmonogramem zmian, liczenie zapasów, zamawianie i odbieranie dostaw oraz wiele więcej.
Rozwiązanie Zarządzanie zasobami ludzkimi ułatwia życie zarówno menedżerom, jak i pracownikom. Menedżerowie mogą szybko tworzyć dokładne harmonogramy i zatwierdzać zmiany w czasie rzeczywistym. Pracownicy mogą prosić o zamianę zmian, zgłaszać niedostępność, zgłaszać się na wolne zmiany, prosić o urlop, przeglądać informacje o wynagrodzeniu i utrzymywać kontakt z firmą, swoimi menedżerami i kolegami. Rozwiązanie Zakupy-do-płatności i Zarządzanie inwentarzem pozwala operatorom na kontrolę nad stanem zapasów, zapewniając szybkie i łatwe dokonywanie regularnych wycen. Aplikacja oszczędza wiele godzin czasu i eliminuje błędy wynikające z ponownego wprowadzania danych. Fourth App wymaga konta Fourth do logowania, a pracodawca musi udzielić Ci dostępu za pośrednictwem wiadomości e-mail aktywacyjnej.